Пенсійні послуги у ЦНАПі Бучі
1 min readПенсійні послуги відтепер доступні також у ЦНАПі (Центрі надання адміністративних послуг) Бучанської міської ради за адресою м. Буча, вул. Енергетиків, 12
Доступ нових послуг Пенсійного фонду за ще однією адерсою у місті значно спростить процес отримання пенсійних послуг для громадян.
Серед доступних пенсійних послуг:
- Видача пенсійного посвідчення;
- Подання заяв на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії, пільг та страхових виплат;
- Оформлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
- Зміна місця виплати пенсії;
- Оформлення допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії;
- Внесення даних до Реєстру пільговиків;
- Консультації з питань пенсійного забезпечення;
- Допомога в реєстрації на вебпорталі Пенсійного фонду;
- Надання різноманітних довідок та оригіналів трудових книжок.
Спеціаліст сервісного центру Пенсійного фонду України прийматиме відвідувачів на робочому місці №9 у ЦНАПі.
Для зручності громадян передбачено кілька способів запису на прийом:
- через офіційний сайт Бучанської міської ради (розділ «Соціальні послуги»);
- за телефонами: (04597)40-041 або +38068-328-39-05;
- безпосередньо у ЦНАПі через адміністратора на рецепції;
- через інформати самообслуговування у приміщенні ЦНАПу.
Графік роботи ЦНАПу:
Пн, Вт, Ср з 08:00 до 17:00,
Чт з 08:00 до 20:00,
Пт з 08:00 до 16:00.
Нагадаємо про соціальний ЦНАП. Працівники Управління соціальної політики (УСП), а також сервісного центру пенсійного фонду приймають громадян у просторому приміщенні, яке після реконструкції будівлі на бульварі Хмельницького 5/5а облаштували для зручності наших мешканців.
До речі, Центр надання адміністративних послуг Бучанської міської ради був створений 8 років тому.
З того часу адміністратори ЦНАП надали більше 270 тисяч послуг громадянам та суб’єктам господарювання.
«Основною метою було є і залишається – створення ще більш зручних та комфортних умов для отримання послуг, мінімізація відвідувань та цифровізація послуг», – наголошує керівниця Центру Оксана Михальчук.
За вісім років ЦНАП трансформувався та став своєрідною «точкою дотику» громадян до влади, до якісного сервісу та комфортних умов з використанням сучасних, інформаційних технологій та електронних послуг. Тут присутнє ввічливе ставлення та вміння чути кожного клієнта.