Календар

Травень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Архіви

19.02.2025

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

ЦНАП Бучі – 8 років роботи: послуги, режим роботи, контакти

6 хв читання

ЦНАП – Центр надання адміністративних послуг Бучанської міської ради був створений 8 років тому.

З того часу адміністратори ЦНАП надали більше 270 тисяч послуг громадянам та суб’єктам господарювання.

«Основною метою було є і залишається – створення ще більш зручних та комфортних умов для отримання послуг, мінімізація відвідувань та цифровізація послуг», – наголошує керівниця Центру Оксана Михальчук.

За вісім років ЦНАП трансформувався та став своєрідною «точкою дотику» громадян до влади, до якісного сервісу та комфортних умов з використанням сучасних, інформаційних технологій та електронних послуг. Тут присутнє ввічливе ставлення та вміння чути кожного клієнта.

Основними принципами у роботі адміністраторів були є і залишаютьтся:

  • привітність та людяність;
  • ввічливість та тактовніс;
  • професіоналізм та фаховість;
  • доступність та прозорість;
  • дієвість та результативність.

Орім надання адміністративних послуг з часів це вже і Центр психологічної підтримки та довіри громадян до влади. Місцем, де тебе вислухають, почують та допоможуть. Професійні адміністратори комплексно підходять до надання адміністративних послуг, адже часто відвідувачам для отримання кінцевого результату необхідно пройти декілька процедур у отриманні послуги.

Окрім адміністративних послуг, у ЦНАПі можна отримати психологічну підтримку, юридичну консультацію, безкоштовну консультацію нотаріуса, послуги державної служби зайнятості, банківські послуги, а також підвищити свою цифрову грамотність.

З кожним роком ЦНАП розширює перелік адміністративних послуг. За останній рік до переліку додано послуги:

  • у сфері реєстрації актів цивільного стану громадян;
  • послуги для ветеранів, членів їхніх сімей, родин загиблих захисників та захисниць  України, осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • послуги Державної служби зайнятості;
  • послуги Київської обласної державної адміністрації.

Станом на сьогодні для відвідувачів доступні 328 адміністративних послуг, значну частину з яких можна отримати в електронному вигляді через Портал Дія.

Окрім адміністративних послуг, адміністратори ЦНАП та віддалених робочих місць старостатів приймають звернення від фізичних та юридичних осіб до виконавчих органів Бучанської міської ради; документи на матеріальну допомогу, надають консультації та допомогають у поданні заяви на компенсацію за пошкоджене майно по Програмі єВідновлення, а нещодавно почали актуалізовувати дані військовозобов’язаних.

Найбільш затребуваними послугами залишаються:

  •  паспортні послуги (35%);
  • послуги з реєстрації місця проживання (26%);
  •  реєстрації нерухомості, бізнесу (16%);
  •  соціальні послуги (7%);
  • послуги у сфері містобудування та архітектури (7%);
  • послуги у сфері земельних відносин (4%)
  • інші види послуг (5%)

Для забезпечення надання адміністративних послуг, адміністратори працюють у 9-ти реєстрах, робота в яких потребує професійних навиків та умінь, тому адміністратори повинні постійно підвищують свій професійний рівень, постійно вдосконалювати свою компетентність.

Підвищення цифрової грамотності

У ЦНАПі відвідувачі можуть не лише отримати адміністративні послуга, а й підвищити свою цифрову грамотність. Адміністратри ЦНАП навчають відвідувачів замовляти витяги та довідки через застосунок Дія, замовляти послуги за допомогою смартфона, або ж через Портал Дія, скориставшись куточком самообслуговування. Це не тільки заощаджує час відвідувачів, а й надає можливість відвідувачам навчитися користуватися електронними сервісами.

Оцінка діяльності ЦНАП

З метою оцінювання діяльності ЦНАП Мінцифрою запроваджена система оцінювання якості роботи адміністраторів за допомогою QR- коду тощо.

 QR- коди розміщені на кожному робочому місці адміністратора, на рецепції та в зоні очікування.

Станом на сьогодні, рівень задоволеності відвідувачів якістю обслуговування  у ЦНАП становить  90% .

Дякуємо адміністраторам ЦНАП за кваліфіковану роботу та відданість власній справі, а  відвідувачам – за високий рівень довіри та позитивні відгуки.

Але на цьому робота ЦНАП по вдосконаленню своє діяльності не припиняється.   Попереду ще багато нових планів, задумів  та перспектив розвитку, адже межі удосконалення не існує.

Спогади про 2022

Навіть під час повномасштабного вторгнення ЦНАП продовжував працювати переформатувавшись у гуманітарний штаб, де цілодобово приймалися заяви від громадян по телефону та в штатному режимі здійснювалася за допомогою волонтерів здійснювалася доставка ліків, продуктів харчування, надавалася допомога у пошуку рідних, а також психологічна підтримка.

8 квітня 2022 року ЦНАП одним із перших відновив свою роботу у період деокупації Бучанської громади. Адміністратори ЦНАП лише у перші два місяці після звільнення Бучанської громади прийняли близько 17 тисяч звернень від громадян з різких питань: розмінування, пошук рідних, поховання рідних, розбір завалів, повідомлення про зруйноване майно та пошкоджене майно, оформлення свідоцтва про смерть, відновлення втрачених документів, отримання гуманітарної допомоги тощо.

Контакти

ЦНАП Бучанської міської ради знаходиться за адресою: вул. Енергетиків, 12, м. Буча.

Графік роботи:

Пн, Вт, Ср, Чт – з 08:00-17:00.

Пт – з 8:00-16:00.

Без перерви на обід.

Телефони для довідок та консультацій:

(04597) 40-041 -рецепція;

068-328-39-05 – з питань адміністративних послуг;

(04597) 48-515, 068-328-35-00 – з питань паспортних послуг;

(04597) 48-320, 068-319-90-39 – з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;

(04597) 40-020, 068-328-39-05 – з питань нерухомості та бізнесу.

 електронна пошта: cnap@bucha-rada.gov.ua