Скористайтеся алгоритмом дій для ефективної телефонної консультації з вашим лікарем
6 хв читання
Щодня навантаження на лікарів зростає. Сімейні лікарі, педіатри та терапевти працюють в шаленому темпі.
Крім особистих прийомів пацієнтів, додалася значна кількість телефонних консультацій.
Тому Бучанський Центр первинної медико-санітарної допомоги просить, скористатись алгоритмом дій для ефективної телефонної консультації з вашим лікарем.
А саме:
Якщо у вас питання не термінове, ви не домовлялися з лікарем про дзвінок, краще напишіть у будь-який доступний месенджер: sms, Viber, Telegram.
Телефони усіх лікарів прикріплене зверху цієї сторінки. https://www.facebook.com/881393075366009/posts/1452355561603088/
Якщо у Вас питання організаційні: уточнити графік роботи лікаря, записатися на прийом, тощо – телефонуйте в call центр, скористайтесь он-лайн записом.
Ось тут про call центр:
https://www.facebook.com/medbuchaorg/photos/a.882737938564856/1386217148216930/
Та інструкція – як скористатися он-лайн сервісом запису на прийом
https://www.facebook.com/medbuchaorg/posts/1320196728152306
Якщо ви телефонуєте лікарю:
- представтесь: “Я Ваш пацієнт, своє прізвище та ім’я”
- спитайте чи має змогу лікар розмовляти в цей момент і чи зможе приділити вам кілька хвилин.
- задавайте питання які Вас турбують, користуючись списком, який Ви підготували, щоб нічого не забути.
- якщо є результати аналізів або інших обстежень, тримайте їх біля себе під час телефонної розмови, адже їх, можливо, буде потрібно озвучити.
- будьте готові записати рекомендації лікаря. Для цього майте напоготові чистий листок і ручку, яка пише.
- домовтесь про наступний дзвінок чи візит за потреби.