Травень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
02.05.2024

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

Буча – центр зеленого туризму Київщини. Голосуйте за проэкт

1 хвилина на читання

Підтримайте рідну громаду, допоможіть потрапити нашому проєкту у фінал національного конкурсу «Наша громада» від провідних телеканалів ICTV та СТБ.

Кілька хвилин часу, і ваш зарахований голос підніме Бучу у рейтингу. Потрібно:

зареєструватись на сайті Наша громада через електронну пошту або свій акаунт у Facebook.

Натиснути “Проголосувати” за проєкт Бучанської громади за посиланням: Буча центр зеленого тризму

Коротко про проєкт:

Враховуючи стратегію розвитку громади та країни в цілому, постає питання про пріоритетні напрямки. Розвиток місцевого еко, історичного, природничого туризму – це мультифункціональний інструмент, приваблива платформа для розвитку малого та середнього бізнесу. Реалізація даної задачі неможлива без створення центральної агенції, що систематизує та сформує всю необхідну діяльність в цьому напрямку.

Ідея проєкту:

Створення культурно-туристичного центру наразі є актуальним та першочерговим вектором розвитку Бучанської громади. Розвиток внутрішнього туризму в регіоні потрібен перш за все як індикатор розвитку в європейському напрямку. Достатня кількість культурних, туристичних, краєзнавчих осередків та локацій є показником інвестиційної привабливості, стрімкого розвитку культури.

Створений центр вмістить в себе повний спектр надання культурно-туристичних послуг населенню та туристам, забезпечить інформаційну та організаційну підтримку культурних, освітніх, спортивних, екологічних проєктів. А головне – забезпечить доступність для всіх категорій населення, в тому числі для осіб з особливими потребами. Створений центр стане стартовою точкою для реалізації громадських проєктів, а також платформою для реалізації молодих спеціалістів, випускників шкіл, університетів, академій тощо.

Етапи реалізації:

  • 1. Розробка концепції зеленого туризму та рекреаційних зон відпочинку.
  • 2. Залучення фінансування проєкту створення центру.
  • 3. Створення переліку туристичних маршрутів із назвою, описом, переліком точок в прив’язці до карти, фото.
  • 4. Створення онлайн-календаря культурних та спортивних подій на території Бучанської громади.
  • 5. Виготовлення та монтаж інформаційних табличок для кожної пам’ятки з назвою, коротким описом та QR-кодом із посиланням на відповідний розділ інтерактивної карти.
  • 6. Створення реєстру пам’яток архітектури із назвою, адресою, прив’язкою до Google Maps фотографіями та описом.
  • 7. Проведення маркування туристичних маршрутів.
  • 8. Створення інтерактивної віртуальної карти культурно-туристичних об’єктів Бучанської міської територіальної громади.
  • 9. Друк інформаційних, довідкових та історичних матеріалів.
  • 10. Виготовлення сувенірної продукції.
  • 11. Рекламна діяльність.
  • 12. Організація “турів вихідного дня”.

Бюджет проєкту:

Загальний бюджет Проєкту 850 000 грн

100% Внесок Організатора Конкурсу 500 000 грн, що є 58.8% від загальної вартості

Внесок органу самоврядування – 250 000 грн (29.4% від загальної вартості)

Внесок партнерів 100 000 грн (11.8% від загальної вартості)

Проєкт є пріоритетним завданням та відповідає стратегії розвитку Бучанської міської територіальної громади до 2029 року та п. 1.5.8 Стратегії розвитку Київської області на 2021-2027 роки, Державній стратегії до 2027 року.

Очікувані результати

Економічні – додаткові надходження в бюджет громади за рахунок збільшення туристичних потоків. Соціальні – промоція Бучанської міської територіальної громади, створення іміджу на національному та міжнародному рівні. Екологічні – пропагування та реалізація проєктів, спрямованих на збереження екосистеми, відновлення природних ресурсів. Культурні – створення осередку культурно-історичного розвитку громади, збереження історичного та архітектурного фонду.

Кого планують долучити до проєкту

В Бучанській громаді вже існують громадські організації та клуби урбаністичного характеру, за допомогою яких, шляхом підписання договорів та меморандумів про співпрацю, можна залучити до організації діяльності та подальшого розвитку культурно-туристичного центру максимальну кількість жителів громади. Проведення активної рекламної діяльності та популяризації ідеї серед молодіжних груп в соціальних мережах.

Всі категорії населення громади, орієнтовно 60 тис. осіб, а також понад 100 тис. туристів щороку.

Територія, яку охопить проєкт

Діяльність центру буде організована таким чином, щоб проєктування та реалізація самих проєктів була розповсюджена на всі 14 населених пунктів об‘єднаної громади з потенційним залученням сусідніх громад.