На Київщині застосували інноваційну технологію EcoSteelAscon при будівництві дороги
2 хв читання
Уперше в Україні застосували інноваційну технологію EcoSteelAscon при будівництві дороги на тестовій ділянці О100607 Залісся – Заворичі.
Голова Київської обласної державної адміністрації Микола Калашник повідомив, що там при створенні дорожнього покриття замінили природній щебень на сталеплавильний шлак — побічний продукт металургійного виробництва.
«Це рішення вже понад десять років успішно використовується у Республіці Корея та довело свою ефективність», – роз’яснив очільник області.

Технологія EcoSteelAscon має низку важливих переваг:
- забезпечує підвищену міцність і довговічність дорожнього покриття,
- дозволяє знизити собівартість будівництва,
- зменшується рівень шуму та утворення пилу,
- її використання сприяє скороченню викидів вуглецю та знижує навантаження на довкілля.
Тестову ділянку протяжністю 750 м корейські партнери зробили власним коштом. Її оглянули Микола Калашник, голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин та представники компаній POSCO International і SG Ukraine.
Українські дорожники здійснюватимуть щомісячний моніторинг стану дорожнього покриття, щоб отримати об’єктивну оцінку в українських умовах. Після цього вирішуватимуть, чи використовувати технологію.
«Важливо, що український конверторний шлак має високі показники міцності, що відкриває перспективи для масштабного впровадження цієї екологічної технології в дорожньому будівництві по всій Україні», – наголосив Калашник.
