Календар

Лютий 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Архіви

14.11.2024

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

Чат-бот «СВОЇ» – для підвищення якості надання послуг у СЦ МВС

1 min read

Нововведення допоможе людям вільно комунікувати з органами виконавчої влади та оцінювати їхню роботу. Для підключення чат-бота, який допоможе підвищити якість надання послуг у сервісних центрах МВС підписано Меморандум про співпрацю між Головним СЦ МВС і міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа».

Фонд впроваджує зручні та прозорі публічні онлайн-послуги для громадян і бізнесу в межах швейцарсько-української Програми EGAP.

«Чат-бот «СВОЇ» дасть змогу керівникам регіональних та територіальних сервісних центрів МВС миттєво реагувати на відгуки громадян», – зазначив керівник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко.

Зазначається, що чат-бот буде налаштовано з урахуванням потреб ГСЦ МВС. Це дозволить отримувати від клієнтів сервісних центрів МВС відгуки про якість обслуговування за різними критеріями, а відтак швидко розуміти, що саме потребує вдосконалення та оперативно і дієво реагувати на ситуацію.

Підписання Меморандуму є черговим кроком реалізації одного з пріоритетів діяльності Міністра внутрішніх справ України Дениса Монастирського зі спрощення процедур надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС.

Одне з головних завдань – комунікація

Заступник Міністра внутрішніх справ України Богдан Драп’ятий, який координує роботу ГСЦ МВС, визначив, що одним з головних завдань, що стоять перед командою ГСЦ МВС, є якісна комунікація з громадянами, швидка і дієва реакція на об’єктивні скарги, цифровізація та справедлива оцінка ефективності роботи всіх керівників й адміністраторів. Зазначимо, що чат-бот допоможе визначити настрій клієнтів, рівень задоволеності громадян та бізнесу якістю наданих послуг. Крім того, це дасть змогу сформувати рейтинг сервісних центрів МВС за результатами їхньої роботи у розрізі регіонів.

«Оцінка та моніторинг роботи — це те, що рухає до вдосконалення. Чат-бот «СВОЇ» допоможе побудувати якісний діалог між сервісними центрами МВС та громадянами», — підкреслив Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа.

Першочергово тестову версію чат-бота буде запроваджено в сервісних центрах МВС трьох регіонів – міста Києва, Київської та Рівненської областей. А згодом проєкт буде впроваджено в усіх сервісних центрах МВС.

Укладений Меморандум діє безстроково та не має обмежень щодо географії дослідження завдяки застосуванню сучасних цифрових інструментів збирання, оброблення та аналізу інформації.