Травень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
05.05.2024

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

УСЗН: особливості надання житлових субсидій

1 хвилина на читання

Урядом 25.03.2020 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 247 «Про особливості надання житлових субсидій» (далі – Постанова № 247), якою передбачено:

  • заборону припинення під час карантину призначених житлових субсидій, за винятком випадків, коли унеможливлюється їх надання;
  • призначення у травні 2020 року житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які її отримували в опалювальному періоді 2019-2020 років, без їхніх звернень;
  • призначення житлових субсидій на наступний період у травні 2020 року домогосподарствам, яким відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 848 (зі змінами) (далі – Положення), таке призначення проводиться після подання нових заяви і декларації за рішенням комісії на підставі акта обстеження умов проживання, здійснюється без подання документів на розгляд комісії, якщо у домогосподарстві не відбулося змін обставин, що впливають направо отримання субсидії;
  • врахування до доходу осіб, звільнених з роботи під час карантину відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України, які зареєструвалися в службі зайнятості, допомоги по безробіттю замість заробітної плати, яку вони отримували за попереднім місцем роботи;
  • збільшення на 50 % соціальних нормативів користування окремими комунальними послугами в місяцях дії карантину;
  • відтермінування до закінчення карантину зміни базової норми плати за житлово-комунальні послуги отримувачами житлової субсидії з 15 % до 20 %, яку було передбачено з травня 2020 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.10.2019 № 878 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 і від 27 липня 1998 р. № 1156″.

Враховуючи, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОМЮ-19, спричиненої коронавірусом 8АІ18~СоУ~2» карантин установлено на всій території України з 12 березня 2020 року, збільшені соціальні нормативи споживання комунальних послуг мають бути застосовані при розрахунку субсидій починаючи з березня 2020 року.

Таким чином, у квітні 2020 року буде проведено перерахунок розміру житлових субсидій за березень у зв’язку із збільшенням нормативів.

Призначення житлових субсидій на наступний період у травні 2020 рокудомогосподарствам, яким відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 № 848 (зі змінами), таке призначення проводиться після подання нових заяви і декларації за рішенням комісії на підставі акта обстеження умов проживання, здійснюється без подання документів на розгляд комісії, якщо у домогосподарстві не відбулося змін обставин, що впливають на право отримання субсидії.

Для осіб, яких звільнено в період карантину відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України і які зареєстровані в службі зайнятості як безробітні, до середньомісячного сукупного доходу враховується розмір допомоги по безробіттю замість заробітної плати, яку вони отримували за попереднім місцем роботи за відповідний період. Інші види доходів враховуються відповідно до вимог Положення.

Мінсополітики звернулося до Державного центру зайнятості з проханням при зверненні указаних осіб до центрів зайнятості інформувати їх про можливість отримання житлової субсидії та видавати їм довідку про перебування на обліку в службі зайнятості, із зазначенням підстави звільнення (із посиланням на пункт 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю), а також розміру призначеної допомоги по безробіттю.

Нагадуємо, що Відповідно до п. 16 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 № 848 (зі змінами).

Громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів проінформувати управління соціального захисту населення про обставини для перерахунку призначеної житлової субсидії, зокрема:

– зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа – членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), їх соціального статусу;
– зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

– зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
– зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
– зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

– настання умов, зазначених у підпунктах 2 і 4 пункту 6 цього Положення (2 – будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля. Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом 30 календарних днів зобов’язаний повідомити про це структурному підрозділу з питань соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу; 4) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 5 цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень);

У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства подаються нові заява та декларація.

Шановні громадяни Бучанської міської об’єднаної територіальної громади! У зв’язку з запровадженням карантину через розповсюдження коронавірусної інфекції, доступ до Управління праці та соціального захисту населення ОБМЕЖЕНО!

Робота Управління праці та соціального захисту населення проводиться в телефонному режимі, в онлайн режимі, у вигляді письмових та електронних звернень.

За детальною інформацією звертатись за телефонами :

(04597) 49-904 – приймальна Управління праці,

– З питань складання акту матеріально-побутових умов сім’ї, верифікації поданих даних – відділ державних соціальних

інспекторів;

(04597) 49-906 – З питань призначення пільг на житлово-комунальні послуги – відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян;

– З питань встановлення статусу, виплати компенсації на харчування, оздоровлення – відділ обслуговування постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи;

(04597) 49- 901 – З питань призначення різних видів державних допомог та житлової субсидії –

«Єдина приймальна громадян»;

(04597) 49- 903 – З питань взяття на облік внутрішньо-переміщених осіб, осіб з інвалідністю, путівок та засобів реабілітації – відділ обслуговування осіб з інвалідністю та ветеранів війни і праці;

(04597) 49- 907 – З питань реєстрації колективних договорів, консультацій з питань праці, видачі «Пакунка Малюка» – відділ з питань праці та трудових відносин,

– відділ бухгалтерського обліку та звітності.

(04597) 48-516 – Територіальний центр соціального обслуговування

«Листи, заяви-звернення

надсилайте на електронну адресу:

upszn@bucha-rada.gov.ua, або на поштову адресу:

бул. Б. Хмельницького, буд. 5/5-А)