Червень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
26.04.2024

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

Укравтодор: «Відкладати будівництво Київської обхідної дороги вже нікуди»

1 хвилина на читання

У відомстві презентували бачення об’їзної дороги навколо столиці, яка буде довжиною у 150 км, пояснили її важливість та позитивні зміни у законодавстві, прийняті Парламентом.

«Будівництво Київської обхідної дороги: найбільший інфраструктурний проєкт часів Незалежності», – підкреслили в Укравтодор.

Щодо змін у законодавстві

У відомстві впевнені, що вони дозволяють реалізувати будівництво дороги за новими правилами.

«Реалізація проєкту не полягає виключно у проведенні процедури закупівлі. Внесені Верховною радою України зміни до законодавства створюють умови для подальшого реформування закупівельної системи, формування нової практики конкурентного відбору підрядників з урахуванням міжнародних стандартів та норм.

Що ж стосується технічної можливості проведення через Prozorro таких форм контрактів, на кшталт EPC+F, – її на сьогодні, на жаль, немає», – коментує Оксана Філатова, начальниця Управління власності та державних закупівель Укравтодору.

 Практика проведення закупівель на міжнародному рівні поза системою Prozorro не є унікальною для України. Йдеться про спільні проєкти з міжнародними фінансовими організаціями, які закуповуються за їх окремими правилами, окремих міжурядових угод, гранти та проєкти технічної допомоги.

Чому це надважливо для країни?

До 40% транспорту у столиці – транзитний. Так звана «мала кільцева дорога» давно перетворилася на звичайну міську вулицю з безліччю світлофорів, наземних пішохідних переходів. Київ займає топові місця за рівнем заторів у різноманітних рейтингах.

Проєкт КОД надзвичайно складний і масштабний:

  • 150 кілометрів автобану,
  • понад 20 транспортних розв’язок,
  • новий  мостовий перехід через Дніпро (довжина з підходами і естакадами становитиме 25,7 км),
  • викуп земельних ділянок.

Орієнтовна вартість проєкту: 85 млрд грн.

В Укравтодорі вважають, що реалізовувати будівництво лише за кошти бюджету недоцільно. Варто долучити конкурентний відбір підрядника, інвестиції, та це поки неможливо. Потрібно більше змін у законодавстві.

Що зараз:

розпочато розробку нового нормативно-правового акту, відповідно до кращих стандартів FIDIC, CIPS, а також із залученням міжнародного арбітражу та у рамках міжнародно визнаної системи ціноутворення.