Проєкт «Стійкі вчителі – стійкі діти» у ліцеї № 5 Бучі: психологічна рівновага кожного – здорова атмосфера в класі
1 хв читання
Проєкт «Стійкі вчителі – стійкі діти» впроваджували у Бучанському ліцеї № 5 протягом семестру практичні психологи закладу. Його мета: розвиток в учнів емоційної стійкості. За підтримки фахівців діти вчилися керувати своїми емоціями, поведінкою та когнітивними процесами (мисленням) для досягнення цілей, адаптації до обставин та підтримання психологічної рівноваги.
До участі в проєкті були залучені учні початкової школи, а також 6-7 класи.
«Ми працювали з дітьми над тим, як наше тіло реагує на стрес, чому емоції інколи здаються надто сильними та які прості техніки допомагають повернутися до спокою та контролю», – розповіли психологи.

Стійкі діти
Учні початкової школи знайомилися з емоціями через ігрові вправи, руханки та мініритуали заспокоєння. Вони вчилися помічати власний стан, правильно висловлювати почуття та підтримувати однокласників.
З учнями 6-7 класів спеціалісти говорили про стресові реакції, пояснювали, чому вони виникають і як з ними працювати. Підлітки опановували техніки швидкої самодопомоги, вчилися розпізнавати напругу в тілі, регулювати дихання та знижувати емоційне перевантаження.

Проєкт став дуже корисним для учнів і вчителів. Прості практики легкі для запам’ятовування і використання, але допомагають у стресових ситуаціях.
В освітньому закладі зазначили, що за період впровадження проєкту «Стійкі вчителі – стійкі діти» було багато щирих розмов, практичних вправ і важливих відкриттів про те, як пізнання себе допомагає краще взаємодіяти з іншими та створювати здорову атмосферу в класі.

