«Мелітопольська черешня» стане міжнародним брендом — її зареєструють як продукт, що має географічне зазначення
1 min readВ Україні завершується реєстрація ще одного продукту з історичним географічним походженням — «Мелітопольської черешні». Це перша українська ягода, яка отримає реєстрацію як географічне зазначення і матиме право на визнання в Євросоюзі.
Про це йдеться на інформаційно-аналітичному порталі агропромислового комплексу України.
Назва місця походження товару – це вид географічного зазначення, який означає найменування, що ідентифікує товар, який походить з певного географічного місця та який має особливі якості або властивості, виключно або головним чином зумовлені конкретним географічним середовищем з притаманними йому природними і людськими факторами.
Остаточно зареєструвати Мелітопольську черешню обіцяють наприкінці липня.
«Мелітопольська черешня» відома ще з 19 сторіччя, вирощується у місцевості навколо міста Мелітополь на обох берегах річки Молочна, а саме — у межах міста Мелітополь та оточуючих населених пунктів. Мелітопольська черешня — товар елітного класу, плоди якої збирають вручну. Ягоди характеризується багатим ароматом і смаком, збалансованим вмістом цукру та кислоти, а також відмінними товарними властивостями.
Нагадаємо, у грудні 2019 року «Гуцульська овеча бриндзя» стала першим українським продуктом, що має географічне зазначення.