Квітень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
29.04.2024

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

АТБ знижує націнки на товари першої необхідності

1 хвилина на читання

Компанія АТБ знижує власну торговельну націнку на ряд соціально значущих товарів, щоб і далі пропонувати в магазинах мережі доступні ціни на товари першої необхідності, повідомляє УНІАН.

«В умовах економічної кризи і загальнонаціонального карантину, а також у зв’язку зі стрімким підвищенням відпускних цін з боку постачальників на продукти харчування і товари першої необхідності, компанія «АТБ-Маркет» з 1 квітня 2020 року знижує торговельну націнку на певні категорії продуктів харчування. Таке рішення — принципова соціально відповідальна позиція компанії для забезпечення всіх покупців магазинів торгової мережі АТБ продуктами харчування і товарами першої необхідності за доступними і справедливими цінами», — повідомив на своїй сторінці в Facebook генеральний директор мережі Борис Марков.

Мова йде про зниження торговельних націнок у межах 2-3% на крупи, макаронні вироби, сіль, цукор, борошно, бакалію, а на овочі та фрукти торгова націнка буде на 4-8%.

Як зазначив Марков у своєму повідомленні, саме на ці групи товарів компанія традиційно встановлювала мінімальну торгову націнку, що дозволяє лише покривати операційні витрати мережі на подання цих позицій на полицях магазинів АТБ.

Також керівник мережі повідомив, що АТБ заповнила свої складські запаси товарами всіх категорій у повному обсязі і до нинішнього часу відмовилася від введених обмежень.

«Наразі компанія «АТБ-Маркет» зняла всі обмеження щодо придбання товарів в одні руки для відвідувачів магазинів торгової мережі АТБ в усіх регіонах України. Проте вона залишає за собою право вводити локальні обмеження на продаж тієї або іншої групи товарів при появі на нього ажіотажного попиту», — уточнив гендиректор мережі АТБ.

Як повідомлялося раніше, мережа АТБ почала оприлюднювати на своєму офіційному сайті закупівельні ціни від виробників і постачальників, щоб покупці бачили реальні причини зростання цін. Так, наприклад, згідно з оприлюдненими напередодні даними, постачальники курячого яйця запропонували мережі АТБ ціни на 47% вище за наявні. Мережа АТБ веде переговори з постачальниками про недопущення значного підвищення цін і зберігає їх на поточному рівні. Раніше мережа АТБ повідомила про спроби постачальників овочів «борщового набору» накрутити ціни на деякі позиції майже у два рази.