Календар

Січень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Архіви

19.01.2025

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

Інспектор Служби освітньої безпеки – новий рівень безпеки для дітей (Фото)

1 хв читання

Інспектор Служби освітньої безпеки тепер є і в Бучанському ліцеї № 4.

У освітньому закладі вже працює інспектор Анастасія Петренко, повідомили на сайті ліцею:

«Вона відповідатиме за забезпечення безпечного навчального середовища та організацію заходів для підвищення обізнаності учнів і вчителів».

Освітні працівники разом із правоохоронцями спрямовують зусилля, щоб діти навчалися у безпечному середовищі.

Щодо інспекторів Служби освітньої безпеки на урядовому порталі роз’яснюють:

«Це не охоронці, а спеціалісти з безпеки, які є посередниками між школою, батьками, дітьми та вчителями, забезпечуючи належну взаємодію та реагування на будь-які виклики».

Їх мета – забезпечити захист учнів у кожному навчальному закладі.

Основні обов’язки інспектора:

  • профілактика надзвичайних ситуацій,
  • організація пропускного режиму,
  • взаємодія з усіма учасниками освітнього процесу,
  • комунікація з екстреними службами,
  • реагування на правопорушення та, за необхідності, виклик поліції.

Нагадаємо, інспектор Служби освітньої безпеки уже працює в Бучанській гімназії № 2.

У Бучанській гімназії № 2 тепер є інспектор Служби освітньої безпеки.

В освітньому закладі наголосили, що це допоможе, щоб школа була захищеним середовищем під час війни та мала гарантії безпеки для учнів у післявоєнний період.

«Інспектор є посередником між школою, батьками, дітьми та вчителями. Протягом перших днів роботи Дмитро Олександрович познайомився з працівниками гімназії та учнями, розповів про свою роботу», – повідомили в БМР.

Перший захід, який провів освітній офіцер у гімназії для старшокласників – запобігання та протидія домашньому насильству.

Згодом в освітньому закладі також провели навчально-тренувальну евакуацію, щоб кожен розумів і відпрацював чітку послідовність дій під час надзвичайної ситуації.

«Пожежі, мінування будівлі, хімічна атака тощо. Усі ситуації мають послідовно вивчатися, щоб діти та працівники школи знали, чим вони відрізняються і який алгоритм дій в разі настання кожної з них», – наголосили в гімназії № 2.

Віримо, що завдяки таким крокам наші заклади освіти стануть ще безпечнішими та комфортнішими для всіх учасників освітнього процесу.