Пекло в електропоїзді. Коли ж потяги стануть курсувати за звичним розкладом?
1 min readЖителі Київської області з нетерпінням чекали цього моменту – відновлення руху електричок. Для багатьох приміські поїзди – це чи не єдиний доступний транспорт, щоб дістатися на роботу.
Напередодні запуску приміського сполучення залізничники попередили, що випускають на маршрути не всі поїзди, а також запевнили, що під час поїздки вони будуть виконувати всі вимоги, передбачені Міністерством охорони здоров’я щодо запобігання коронавірусної інфекції.
А чи так це насправді, вирішили дізнатися журналісти «БН».
Нещодавно фото заповнених вщерть вагонів електропоїздів облетіли всі соцмережі.
Наскільки дотримуються вимог МОЗу й інші враження від поїздок в електричці жителі області розповіли, чекаючи ранковий потяг.
– Крім того, що люди не дотримуються дистанції, так ще й всі пасажири без масок, – каже мешканка Бучі Оксана Денисенко. – На вулиці дуже жарко, а у вагоні тим паче. Дихати нічим. Навіть ті люди, котрі хочуть бути в масці, не можуть витримати цієї спеки.
Напередодні запуску роботи електропоїздів Укрзалізниця встановила нові санітарні правила: тільки сидячі місця, дистанція між пасажирами не менше 1,5 метра і маски. Але якщо в перші запущені поїзди пасажири сідали з побоюванням і дотримувалися всіх вимог, то вже через тиждень стали набиватися у вагон, як оселедці в бочці.
Причина: маршрутів стало набагато менше, ніж до карантину, а тому в пасажирів просто немає вибору.
Василь Степовий, який їздить на роботу до Києва зі станції Склозаводська, також незадоволений ситуацією, що склалася
– Такий графік руху залишає бажати кращого. Напевно, його складала людина, яка не уявляє, що таке поїздка з передмістя на роботу і назад.
Зараз у розкладі з Бучі до Києва – п’ять поїздів вранці і три ввечері. І по три поїзди відповідно у зворотному напрямку.
Ексрадник міністра інфраструктури Олександр Кава заявив, що керівництво Укрзалізниці і члени наглядової ради не виконали свої функції.
“Відповідальність за переповнені пасажирами електропотяги і їхні нерегулярні рейси лежать на правлінні і членах наглядової ради Укрзалізниці безпосередньо. У швидкісних поїздах, в нічних поїздах продають тільки 30% місць, а в електричках люди їздять на головах один одного. Пасажирів в електричках правління і наглядова рада не помічають і вважають людьми другого сорту. Так, приміські електрички не рентабельні через низький тариф, але ніщо не заважало Укрзалізниці закупити нові за рахунок бюджету, але вони це питання навіть не порушували“
з 15 червня відновлює рух ще 14 приміських поїздів фастівського, ніжинського і яготинського напрямків.
Про це повідомляє пресслужба компанії. Після зняття заборони на пасажирські перевезення Укрзалізниця заявила, що планує відновлювати приміське сполучення у два етапи. Про це розповів керівник компанії Іван Юрик.
Спочатку перевізник відновив роботу 745 електричок для забезпечення підвезення до місць роботи в години пік, далі в УЗ планують призначити ще 571 потяг.
Також в компанії нагадали, що призначення приміських поїздів здійснюється відповідно до прийнятих рішень регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по кожній області окремо.