Червень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
25.04.2024

БУЧАНСЬКІ НОВИНИ

Ваш путівник у житті громади, друг і порадник на кожен день!

Пекло в електропоїзді. Коли ж потяги стануть курсувати за звичним розкладом?

1 хвилина на читання

Жителі Київської області з нетерпінням чекали цього моменту – відновлення руху електричок. Для багатьох приміські поїзди – це чи не єдиний доступний транспорт, щоб дістатися на роботу.

Напередодні запуску приміського сполучення залізничники попередили, що випускають на маршрути не всі поїзди, а також запевнили, що під час поїздки вони будуть виконувати всі вимоги, передбачені Міністерством охорони здоров’я щодо запобігання коронавірусної інфекції.

А чи так це насправді, вирішили дізнатися журналісти «БН».

Нещодавно фото заповнених вщерть вагонів електропоїздів облетіли всі соцмережі.
Наскільки дотримуються вимог МОЗу й інші враження від поїздок в електричці жителі області розповіли, чекаючи ранковий потяг.

Крім того, що люди не дотримуються дистанції, так ще й всі пасажири без масок, – каже мешканка Бучі Оксана Денисенко. – На вулиці дуже жарко, а у вагоні тим паче. Дихати нічим. Навіть ті люди, котрі хочуть бути в масці, не можуть витримати цієї спеки.

Напередодні запуску роботи електропоїздів Укрзалізниця встановила нові санітарні правила: тільки сидячі місця, дистанція між пасажирами не менше 1,5 метра і маски. Але якщо в перші запущені поїзди пасажири сідали з побоюванням і дотримувалися всіх вимог, то вже через тиждень стали набиватися у вагон, як оселедці в бочці.

Причина: маршрутів стало набагато менше, ніж до карантину, а тому в пасажирів просто немає вибору.

Василь Степовий, який їздить на роботу до Києва зі станції Склозаводська, також незадоволений ситуацією, що склалася

Такий графік руху залишає бажати кращого. Напевно, його складала людина, яка не уявляє, що таке поїздка з передмістя на роботу і назад.

Зараз у розкладі з Бучі до Києва – п’ять поїздів вранці і три ввечері. І по три поїзди відповідно у зворотному напрямку.

Ексрадник міністра інфраструктури Олександр Кава заявив, що керівництво Укрзалізниці і члени наглядової ради не виконали свої функції.

“Відповідальність за переповнені пасажирами електропотяги і їхні нерегулярні рейси лежать на правлінні і членах наглядової ради Укрзалізниці безпосередньо. У швидкісних поїздах, в нічних поїздах продають тільки 30% місць, а в електричках люди їздять на головах один одного. Пасажирів в електричках правління і наглядова рада не помічають і вважають людьми другого сорту. Так, приміські електрички не рентабельні через низький тариф, але ніщо не заважало Укрзалізниці закупити нові за рахунок бюджету, але вони це питання навіть не порушували

з 15 червня відновлює рух ще 14 приміських поїздів фастівського, ніжинського і яготинського напрямків.

Про це повідомляє пресслужба компанії. Після зняття заборони на пасажирські перевезення Укрзалізниця заявила, що планує відновлювати приміське сполучення у два етапи. Про це розповів керівник компанії Іван Юрик.

Спочатку перевізник відновив роботу 745 електричок для забезпечення підвезення до місць роботи в години пік, далі в УЗ планують призначити ще 571 потяг.

Також в компанії нагадали, що призначення приміських поїздів здійснюється відповідно до прийнятих рішень регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по кожній області окремо.