Змінено порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії
1 min readЗ 1 квітня змінено порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії органами Пенсійного фонду України
Раніше після звернення за такими виплатами заявник отримував їх через поштове відділення.
З 1 квітня 2021 року вищевказані виплати будуть здійснюватися ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ БАНКІВСЬКІ УСТАНОВИ.
Перелік документів для отримання вказаних виплат
При зверненні до сервісних центрів Фонду за отриманням вказаних виплат надаються наступні документи:
- отримання допомоги на поховання: документ, що посвідчує особу заявника, заяву про виплату допомоги на поховання, свідоцтво про смерть, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера.
У разі реєстрації смерті за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави;
- виплата недоотриманої пенсії: свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки, документ, що посвідчує особу заявника і місце проживання.
Довідка про відкриття банківського рахунку – обов’язкова.
При зверненні за вказаними виплатами обов’язково додається довідка про відкриття банківського рахунку, відкритого в банківській установі згідно переліку: АТ “Державний ощадний банк України”, АТ “Райффайзен Банк Аваль”, АТ КБ “Приватбанк”, АТ “Укрсоцбанк”, АТ “УкрСиббанк”, АТ “Креді Агріколь”, АТ КБ “Правекс-банк”, АТ “Укрексімбанк”, АБ “Південний”, АТ “Полтава-банк”, АТ “Перший Український міжнародний банк”, КБ “Індустріал-банк”, АТ “Мотор-Банк”, АТ “Таскомбанк”, АТ “Кредобанк”, АТ “Мегабанк”, АТ “Ідея Банк”, АТ “Альфа-Банк”, АТ “Укргазбанк”, АТ “МТБ БАНК”, АТ “Комерційно Індустріальний Банк”, АТ КБ “Акордбанк”, ОТП Банк.